هزینه اجرای هر مترمربع نمای کرتین وال ساختمان مسکونی و تجاری در متل قو

هزینه اجرای نمای کرتین وال در متل قو یا قیمت نمای کرتین وال در متل قو به سیستم اجرا و طراحی، متراژ پروژه، ارتفاع پروژه، ابعاد شیشه و… بستگی دارد. رایج ترین مدول ها و بازشوها که با توجه به نظر طراح و کارفرما و همچنین کاربری ساختمان انتخاب می شود. در نمای کرتین وال با ارتفاع ۲٫۵ متر و عرض ۱ تا ۱٫۱ متر می باشد.

با توجه به اینکه نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن و تلفیقی از پروفیل آلومینیومی بعنوان استراکچر و یک متریال پوشش دهنده مانند شیشه یا ورق می باشد، بدیهی است که نوع و اندازه هریک از این ترکیبات می تواند در قیمت نمای کرتین وال تعیین کننده باشد. از سری عوامل دیگری که بر قیمت نمای کرتین وال فریم لس یا فیس کپ تأثیرگذار هستند، مدل بازشوی لولایی یا پنهان در نمای شیشه‌ای کرتین وال است. درواقع نرخ‌های متفاوتی برای هر دو مدل در نظر گرفته می‌شود. به صورت کلی قیمت نمای کرتین وال در متل قو با توجه به مواردی که اشاره شد شامل :

قیمت پروفیل

پروفیل های آلومینیومی با توجه به نوع برند، کیفیت محصول معمولا از متری ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان تا ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای هر مترمربع در بازار موجود می باشد.

قیمت شیشه

شیشه با توجه به نیاز کارفرما امکان استفاده از شیشه تک، دو و سه جداره سکوریت و لمینت می باشد که از هر متر مربع ۷۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۴٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

کمربند فلزی

برای کمربند فلزی نیاز به پروفیل آهن، براکت و صفحه پلیت و … که حدودا از متری ۴۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۷۰۰٫۰۰۰ تومان مصرف می شود.

هزینه نصاب

نصاب حرفه ای کرتین وال بستگی به روش اجراء ، متراژ پروژه، ارتفاع پروژه و مکان آن از متری ۶۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان مختلف می باشد.

مصالح ریز مصرفی

نیاز به پیچ و پرج، الکترود ، صفحه برش و…. نیز می باشد که با توجه به میزان مصرف آن از حدود متری ۲۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۴۰۰٫۰۰۰ تومان مصالح ریز مصرف می گردد.

پرت مصالح مصرفی

مقداری هم از پروفیل ها و مصالح مصرفی بسته به طرح پرت می گردد که باید در نظر گرفته شود.

سخن پایانی : با توجه به موارد فوق قیمت اجرای نمای کرتین وال در متل قو از متری ۴٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان آغاز و تا متری ۹٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان می رسد.

اجرای نمای کرتین وال فیس کپ

با توجه به نوسات بازار جهت اطلاع از قیمت نمای کرتین وال در متل قو با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

” جهت مشاهده نحوه اجرای نمای کرتین وال کلیک کنید “