هزینه اجرای هر مترمربع نمای کرتین وال ساختمان مسکونی و تجاری در تهران

قیمت نمای کرتین وال یا هزینه اجرای نما کرتین وال به نوع روش اجرا و طراحی، متراژ پروژه، ارتفاع پروژه، ابعاد شیشه و… بستگی دارد. رایج ترین مدول ها و بازشوها که با توجه به نظر طراح و کارفرما و همچنین کاربری ساختمان انتخاب می شود. در نمای کرتین وال با ارتفاع ۲٫۵ متر و ۱ تا ۱٫۱ متر عرض می باشد.

با توجه به اینکه نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن و تلفیقی از پروفیل آلومینیومی بعنوان استراکچر و یک متریال پوشش دهنده مانند شیشه یا ورق می باشد، بدیهی است که نوع و اندازه هریک از این ترکیبات می تواند در قیمت نمای کرتین وال تعیین کننده باشد. از سری عوامل دیگری که بر قیمت نهایی نمای کرتین وال تأثیرگذار هستند، مدل بازشوی لولایی یا پنهان در نمای شیشه‌ای کرتین وال است. درواقع نرخ‌های متفاوتی برای هر دو مدل در نظر گرفته می‌شود. به صورت کلی قیمت نمای کرتین وال با توجه به مواردی که اشاره شد:

  1. پروفیل های آلومینیومی با توجه به نوع برند ، کیفیت محصول معمولا از متری ۸۰۰٫۰۰۰ تا ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر مترمربع در بازار موجود می باشد.
  2. شیشه با توجه به نیاز کارفرما امکان استفاده از شیشه تک ، دو و سه جداره سکوریت می باشد که از هر متر مربع ۳۰۰٫۰۰۰ تا ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.
  3. برای کمربند فلزی نیاز به پروفیل آهن ، صفحه پلیت و … که حدودا از متری ۱۲۵٫۰۰۰ تا ۲۰۰٫۰۰۰ تومان مصرف می شود.
  4. نصاب حرفه ای کرتین وال بستگی به روش اجراء ، متراژ پروژه ، ارتفاع پروژه و مکان آن از متری ۳۵۰٫۰۰۰ تا ۶۰۰٫۰۰۰ تومان مختلف می باشد.
  5. نیاز به پیچ و پرج ، الکترود ، صفحه برش و…. نیز می باشد که با توجه به میزان مصرف آن از حدود متری ۸۰٫۰۰۰ تا ۱۵۰٫۰۰۰ تومان مصالح ریز مصرف می گردد.
  6. مقداری هم از پروفیل ها و شیشه بستگی به طرح پرت می گردد که باید در نظر گرفته شود.

جهت مشاوره و بازدید از پروژه توسط مهندسین آلفا با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

” جهت مشاهده نحوه اجرای نمای کرتین وال کلیک کنید “

هزینه اجرای هر متر مربع نمای کرتین وال ، هزینه کرتین وال ، قیمت اجرای نمای کرتین وال ، اجرای نمای کرتین وال ، هزینه اجرای کرتین وال، قیمت نمای کرتین وال، قیمت کرتین وال نما، قیمت کرتین وال، هزینه اجرای هر متر مربع نمای کرتین وال ، هزینه کرتین وال ، قیمت اجرای نمای کرتین وال ، اجرای نمای کرتین وال ، هزینه اجرای کرتین وال، قیمت نمای کرتین وال، قیمت کرتین وال نما، قیمت کرتین وال