قیمت سقف شیشه ای منزل اسکای لایت ساختمان مسکونی، تجاری در تهران

قیمت سقف شیشه ای منزل اسکای لایت به نوع روش اجرا و طراحی، متراژ پروژه، ارتفاع پروژه، ابعاد شیشه و… بستگی دارد. رایج ترین مدل ها و سیستم های اجرای ثابت و متحرک که با توجه به نظر طراح و کارفرما و همچنین کاربری ساختمان انتخاب می شود را مورد بررسی قرار دهیم.

با توجه به اینکه سقف شیشه ای اسکای لایت یکی از سقف های شیشه ای مدرن و تلفیقی از پروفیل آلومینیومی بعنوان استراکچر و یک متریال پوشش دهنده مانند شیشه یا ورق می باشد، بدیهی است که نوع و اندازه هریک از این ترکیبات می تواند در قیمت تعیین کننده باشد.

از سری عوامل دیگری که بر قیمت نهایی تأثیرگذار هستند، مدل ثابت یا متحرک است. درواقع نرخ‌های متفاوتی برای هر دو سیستم در نظر گرفته می‌شود. به صورت کلی قیمت اسکای لایت با توجه به مواردی که اشاره شد:

  1. پروفیل های آلومینیومی با توجه به نوع برند ، کیفیت محصول معمولا از متری ۸۰۰٫۰۰۰ تا ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر مترمربع در بازار موجود می باشد.
  2. شیشه با توجه به نیاز کارفرما امکان استفاده از شیشه تک ، دو و سه جداره سکوریت می باشد که از هر متر مربع ۷۰۰٫۰۰۰ تا ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.
  3. برای کمربند فلزی نیاز به پروفیل آهن ، صفحه پلیت و … که حدودا از متری ۲۰۰٫۰۰۰ تا ۳۰۰٫۰۰۰ تومان مصرف می شود.
  4. نصاب حرفه ای که بستگی به روش اجراء ، متراژ پروژه ، ارتفاع پروژه و مکان آن از متری ۴۵۰٫۰۰۰ تا ۸۰۰٫۰۰۰ تومان مختلف می باشد.
  5. نیاز به پیچ و پرج ، الکترود ، صفحه برش و…. نیز می باشد که با توجه به میزان مصرف آن از حدود متری ۲۰۰٫۰۰۰ تا ۴۰۰٫۰۰۰ تومان مصالح ریز مصرف می گردد.
  6. با توجه به طرح مقداری از پروفیل ها و شیشه پرت می شود که باید در نظر گرفته شود.

جهت اطلاع از قیمت نهایی با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

” جهت مشاهده نحوه اجرای نمای کرتین وال کلیک کنید “