جهت خرید پروفیل پارتیشن آلومینیوم با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

پروفیل پارتیشن آلومینیوم

پروفیل پارتیشن آلومینیوم بسته به نوع سیستم اجرای آن متفاوت است. پارتیشن آلومینیومی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین پارتیشن ها است که در محیط های اداری و سازمان ها و محیط های کاری پر رفت و آمد استفاده میشود. این پارتیشن‌ها به دلیل داشتن فلز آلومینیوم دارای استحکامی بسیار بالا بوده در حالی که سبک و دارای عمری طولانی هستند. پارتیشن آلومینیومی به شکلهای دو جداره و تک جداره فریم لس نصب می‌شوند که با طراحی استراكچرهای ویژه بالاترین سرعت و بیشترین میزان راحتی را در اجرا دارا هستند

پارتیشن بندی خانه و ادارات علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیت خاصی میبخشد ، بهترین و راحت ترین راه برای تقسیم بندی و بهینه سازی فضا و محیط میباشد که در این خصوص پارتیشن آلومینیومی از بهترین و پر طرفدار ترین محصولات است که به دلیل ویژگی ها و مشخصاتی که دارد میتواند نیاز های افراد مختلف را بر طرف کند و محبوبیت زیادی پیدا کند.همچنین استفاده از پارتیشن اداری در فضاهای کوچک یکی از هوشمندانه ترین راه‌حلها برای جداسازی فضا می‌باشد. در حین طراحی پارتیشن اداری باید تمامی جوانب آن را در نظر گرفت. در صورتی که پارتیشن به طور زیبا طراحی شده باشد دیگر هیچگونه نیازی به صرف هزینه‌های اضافی همچون کاغذ دیواری و… وجود ندارد.

 

پارتیشن‌ آلومینیوم از نظر ساختار به دو نوع تقسیم می‌شوند.

پروفیل پارتیشن آلومینیوم تک جداره آلومینیوم

پروفیل پارتیشن آلومینیوم دو جداره آلومینیوم

معرفی پارتیشن تک جداره شیشه ای

این مدل پارتیشن تک جداره: یکی دیگر از پارتیشن های پرکاربرد است. که از این نوع پارتیشن برای جدا کردن فضاهایی استفاده می‌شود که نیاز چندانی به حریم شخصیِ بدون دید و برای فضاهای کوچکی که نیاز به عایق صوتی و حرارتی ندارند. پارتیشن‌‎های تک جداره امکان اجرا با سه حالت نمای کامل شیشه ای، کامل MDF و ترکیب شیشه و MDF را دارند. شایان ذکر است که پارتیشن شیشه ای تک جداره نسبت به دوجداره دارای هزینه کم تری است و نحوه اجرای کار آن نیز ساده تر می باشد. از مهم ترین مزایای این مدل می توان به ارزان بودن، جابه جایی آسان و امکان استفاده از یراق آلات متنوع اشاره کرد.

از مهم ترین پارتیشن های تک جداره معروف که امروزه استفاده می شود، پارتیشن شیشه ای فریم لس و تک جداره (تک پارتیشن) اشاره کرد.

پارتیشن فریم لس: پارتیشن فریم لس نوعی از مدرن ترین نوع پارتیشن های اداری است که در آن پروفیل ها کم ترین فضای ممکن را اشغال می کنند.

پارتیشن شیشه ای: این نوع پارتیشن یک دیوار شیشه ای است که برای جداسازی فضاهای باز و بزرگ استفاده می شود. همچنین جایگزین بسیار ارزان تری نسبت به تخریب و بازسازی دیوارها است.

 

آشنایی با پارتیشن دو جداره شیشه ای

پارتیشن دو جداره برخلاف پارتیشن تک جداره از دو لایه شیشه سکوریت با ضخامت مشخص استفاده می‌شود که همین مورد باعث شده قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن به نسبت انواع پارتیشن تک جداره ارتقا یابد. پارتیشن دوجداره به علت ویژگی­‌هایی همچون دکوراتیو بودن، ایستایی، مقاومت و زیبایی بیشتر نسبت به پارتیشن معمولی از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در حال حاضر انواع پارتیشن دوجداره با قابلیت آکوستیک و عایق صدا گزینه‌ی بسیار مناسبی برای نصب در محیط‌های پرسروصداست.

در این مدل پارتیشن میتوان از پرده درفضای بین شیشه ها استفاده کرد.

 

اجزاء پارتیشن آلومینیومی اداری

  • پروفیل پارتیشن آلومینیوم که معمولا به صورت روکار می باشد.
  • طراحی سند بلاست با امکان طرحها و لوگو های مختلف و متنوع
  • پانلهای داخلی پارتیشن ها از شیشه سکوریت با ضخامت شش میلیمتری به صورت سند بلاست، سکوریت و معمولی که در این قاب‌های آلومینیومی قرار می ‌گیرند
  • پنل‌های داخلی که با استفاده از چوب ام‌دی‌اف به ضخامت ۱۶ میلی متر
  • امکان نصب پرده های کرکره ای آلومینیومی ۱۶ میلیمتری ولوم دار در جدار میانی به خاطر وجود سایه روشن
  • درب پارتیشنها از جنس شیشه‌های ده میل سکوریت دارای قفل و دستگیره برندهای برتر داخلی با مدلهای مختلف

قیمت پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن ها به دو دسته بندی، پارتیشن آلومینیوم دو جداره و پارتیشن تک جداره آلومینیوم تقسیم بندی می شوند و طبیعتا قیمت پارتیشن تک جداره آلومینیومی با قیمت پارتیشن دوجداره آلومینیومی متفاوت است.

قیمت پارتیشن آلومینیومی بسته به عوامل متعددی از جمله کیفیت پروفیل پارتیشن آلومینیوم، سیستم نصب و تولید همچنین :

  1. نوع و برند شیشه
  2. مساحت و رنگ شیشه
  3. رنگ شیشه
  4. فریم دار یا بدون فریم بودن پارتیشن شیشه ای
  5. نوع اتصالات
  6. سیستم نصب پارتیشن