جهت پوشش سقف پارکینگ با کامپوزیت نما با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

روش هایی جهت پوشش سقف پارکینگ با کامپوزیت نما 

پوشش سقف پارکینگ با ورق کامپوزیت نما جهت جلوگیری از ریزش باران و تابش نور مستقیم آفتاب است که در قسمت بالای پارکینگ قرار می گیرد. استفاده از ورق کامپوزیت نما جهت سقف پارکینگ علاوه بر زیبایی باعث محافظت ماشین در برابر فرسایش آب باران و نور مستقیم آفتاب  می شود.

هنگام انتخاب ورق کامپوزیت برای ساخت سایبان باید به این موارد توجه شود:

  1. برای تمیز کردن طولانی مدت آب باران ، پانل های ضد آب و ضد رطوبت مورد نیاز است.
  2. دمای بالا و قرار گرفتن در معرض آفتاب در فضای باز به پانل های مقاوم در برابر درجه حرارت بالا و هوا نیاز دارد.
  3. تغییر دمایی ، باد و خورشید ، به یک ورق با ضریب مقاومت در برابر باد بالا نیاز دارند.
  4. ورق های کامپوزیت با عملکرد تمیز کردن آب باران.
  5. نیاز به هزینه کم و عمر طولانی.

 مزایای سایبان با کامپوزیت آلومینیوم:

  1. پانل آلومینیوم کامپوزیت دارای ویژگی های ضد آب ، ضد رطوبت و ضد حشرات است ، بنابراین لازم نیست نگران شستشوی طولانی مدت باران باشید.
  2. پانل آلومینیوم-کامپوزیت در فضای باز از پوشش فلوروکربن ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر آب و هوا دارد و محیط دمای بالا در فضای باز را می توان به مدت ۲۰ سال نگه داشت.
  3. ورق آلومینیوم کامپوزیت دارای ضریب مقاومت در برابر باد است و ورق آلومینیوم کامپوزیت با ضخامت ۴ میلی متر می تواند به استاندارد مقاومت در برابر باد در فضای باز برسد.
  4. پانل آلومینیوم کامپوزیت نانو می تواند به خود تمیزشوندگی سایبان بسیار کمک کند . وقتی آب باران شسته شد ، می تواند سطح ورق ها را تمیز کند.
  5. ورق آلومینیوم کامپوزیت در فضای باز می تواند عمر مفید ۱۵ تا ۲۰ سال را تضمین کند و عمر مفید طولانی است.

کدام نوع ورق کامپوزیت مناسب سایبان می باشد ؟

تمامی ورق های کامپوزیت بجز ورق های کامپوزیت نمای داخلی و ورق های کامپوزیت تابلویی ، مناسب ساخت سایبان می باشند . بدلیل در معرض بودن سایبان در برابر نور خورشید باید دقت کنید که ورق کامپوزیتی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و ضمانت نامه رنگ را داشته باشد ..

برای ساخت سایبان با استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت بهتر است از ورق هایی با روکش رنگ براق و نانو استفاده کنید دلیل آن این است که چون سایبان علاوه بر در معرض بودن نور خورشید در برابر شرایط جوی مختلف مانند باران ، برف و … نیز قرار دارد بنابراین اگر روکش رنگ ورق کامپوزیت براق با خاصیت نانو باشد ، لکه و اثر باقی مانده از باران و برف به مرور زمان بر روی آن باقی نمی ماند .

آب بندی سایبان کامپوزیتی با چسب :

یکی دیگر از عواملی که باید در فرایند نصب ورق‌ ورق کامپوزیت به آن توجه کنید ، استفاده از درزگیر مناسب و چسب خوب است که اهمیت بسیاری دارد. باید درزگیری را انتخاب کنید که سفت و سخت نشود. درزگیرهای سفت موجب تغییر رنگ، ترک خوردن می‌شوند.

جهت پوشش سقف پارکینگ با کامپوزیت نما با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱