جهت اجرای سقف با ورق نمای کامپوزیت با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

آیا می توان سقف با ورق نمای کامپوزیت ساخت ؟

سقف با ورق نمای کامپوزیت که در قسمت بالای ورودی و خروجی ساختمان قرار می گیرد. ورودی های ساختمان و بالکن ها توسط سایبان از آب باران محافظت می شوند و از درب های خارجی در برابر فرسایش آب باران محافظت می شوند.

هنگام انتخاب ورق کامپوزیت برای ساخت سایبان باید به این موارد توجه شود:

  1. برای تمیز کردن طولانی مدت آب باران ، پانل های ضد آب و ضد رطوبت مورد نیاز است.
  2. دمای بالا و قرار گرفتن در معرض آفتاب در فضای باز به پانل های مقاوم در برابر درجه حرارت بالا و هوا نیاز دارد.
  3. تغییر دمایی ، باد و خورشید ، به یک ورق با ضریب مقاومت در برابر باد بالا نیاز دارند.
  4. ورق های کامپوزیت با عملکرد تمیز کردن آب باران.
  5. نیاز به هزینه کم و عمر طولانی.

 مزایای سایبان با کامپوزیت آلومینیوم:

  1. پانل آلومینیوم کامپوزیت دارای ویژگی های ضد آب ، ضد رطوبت و ضد حشرات است ، بنابراین لازم نیست نگران شستشوی طولانی مدت باران باشید.
  2. پانل آلومینیوم-کامپوزیت در فضای باز از پوشش فلوروکربن ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر آب و هوا دارد و محیط دمای بالا در فضای باز را می توان به مدت ۲۰ سال نگه داشت.
  3. ورق آلومینیوم کامپوزیت دارای ضریب مقاومت در برابر باد است و ورق آلومینیوم کامپوزیت با ضخامت ۴ میلی متر می تواند به استاندارد مقاومت در برابر باد در فضای باز برسد.
  4. پانل آلومینیوم کامپوزیت نانو می تواند به خود تمیزشوندگی سایبان بسیار کمک کند . وقتی آب باران شسته شد ، می تواند سطح ورق ها را تمیز کند.
  5. ورق آلومینیوم کامپوزیت در فضای باز می تواند عمر مفید ۱۵ تا ۲۰ سال را تضمین کند و عمر مفید طولانی است.

کدام نوع ورق کامپوزیت مناسب سایبان می باشد ؟

تمامی ورق های کامپوزیت بجز ورق های کامپوزیت نمای داخلی و ورق های کامپوزیت تابلویی ، مناسب ساخت سایبان می باشند . بدلیل در معرض بودن سایبان در برابر نور خورشید باید دقت کنید که ورق کامپوزیتی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و ضمانت نامه رنگ را داشته باشد ..

برای ساخت سایبان با استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت بهتر است از ورق هایی با روکش رنگ براق و نانو استفاده کنید دلیل آن این است که چون سایبان علاوه بر در معرض بودن نور خورشید در برابر شرایط جوی مختلف مانند باران ، برف و … نیز قرار دارد بنابراین اگر روکش رنگ ورق کامپوزیت براق با خاصیت نانو باشد ، لکه و اثر باقی مانده از باران و برف به مرور زمان بر روی آن باقی نمی ماند .

آب بندی سایبان کامپوزیتی با چسب :

یکی دیگر از عواملی که باید در فرایند نصب ورق‌ ورق کامپوزیت به آن توجه کنید ، استفاده از درزگیر مناسب و چسب خوب است که اهمیت بسیاری دارد. باید درزگیری را انتخاب کنید که سفت و سخت نشود. درزگیرهای سفت موجب تغییر رنگ، ترک خوردن می‌شوند.

جهت اجرای سقف با ورق نمای کامپوزیت با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱