جهت اجرای انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱           

انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت :

استفاده از انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت بسیار مهم است زیرا وقتی مصالح ساختمانی مورد استفاده در نما دچار ترک خوردگی می‌شوند، نفوذ رطوبت اجتناب ناپذیر است. فلاشینگ یک قطعه فلزی است که از طریق مهر و موم کردن درزهایی که در معرض رطوبت قرار دارند، اجرا می‌شود.

انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت از نظر مکان مورد استفاده :

انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت از نظر مکان مورد استفاده به انواع زیر تقسیم می‌شود:

فلاشینگ پنجره :

از انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت برای آب‌بندی و ایجاد لبه فلزی در بالای پنجره‌ها استفاده می‌شود که در کنار زیبایی نما، از ریزش برف و باران روی شیشه‌های پنجره نیز جلوگیری می‌کند.

فلاشینگ پشت بام :

ورق فلزی لبه پشت بام (جان‌پناه) است که از ورق گالوانیزه باکیفیت تهیه می‌شود تا در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف، از لبه پشت بام محافظت کند.

فلاشینگ دیوار :

از انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت برای آب‌بندی سطح بیرونی دیوار در نمای ساختمان استفاده می‌شود. این فلاشینگ به زیباتر شدن نما می‌افزاید، به طوری که می‌تواند بخشی از طراحی نمای ساختمان باشد.

نحوه نصب و اجرای فلاشینگ نمای ساختمان

هر نمای ساختمان منحصربه فرد است، بنابراین همیشه باید یک بازرسی از آن انجام شود، جایی که بتوان آسیب‌های موجود و علت مشکلات را بررسی کرد. به طور کلی، باید کل پوسته نما با دقت چک شود، یعنی نه تنها دیوارها بلکه اتصالات سقف‌ها، درزها، پنجره‌ها و موارد دیگر باید بررشی شوند. به این ترتیب، می‌توان کاستی‌ها را شناسایی کرده و در مورد کارهای مقدماتی که قبل از انجام مراحل حفاظت در برابر رطوبت، تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام داد.

به عنوان مثال نمای آجری در برابر نفوذ رطوبت، ساختار بسیار پیچیده تری نسبت به نمای سنگی دارد. برای اینکه یک عایق ضد آب بتواند محافظت رضایت بخشی ایجاد کند، بستر که همان نمای ساختمان است باید عاری از نقص باشد (از نظر اجرایی). برای نمایی که قبلاً از طریق رطوبت آسیب دیده است، نخست باید محل آسیب دیدگی را تعمیرو سپس تمهیدات لازم برای محافظت از رطوبت انجام گیرد. همچنین، نوع متریال فلاشینگ و روش اجرا، به شرایط نما بستگی دارد.

اجرای فلاشینگ نما

چگونگی اجرای انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت به شرح زیر است:

  1. باید نخست محل نصب فلاشینگ را به وسیله ملات ماسه و سیمان و یا سنگ کاری به شکلی کاملاً صاف و محکم زیرسازی کرد. در زمان اجرای زیرسازی ضروری است در یک جهت شیب ملایمی ایجاد شود. شیب به وجود آمده برای دیوارهای پشت بام و حیاط به سمت داخل و برای جلوی پنجره‌ها به سمت بیرون است. همچنین در صورت بادخیز بودن محل نصب، می‌توان با استفاده از قوطی آهنی و یا چهارچوب زیرسازی را انجام داد.
  2. در مرحله بعد، لبه خارجی فلاشینگ باید به اندازه سه تا پنج سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشد سپس با استفاده از چسب آکواریوم یا بتونه و رنگ و یا به وسیله جوش‌کاری، محل اتصال قطعات فلاشینگ باید کاملاً به یکدیگ متصل و آب‌بندی شوند.

اهمیت استفاده از انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت نمای در بیرونی ساختمان :

آیا شما در حال ساخت یک ساختمان جدید هستید و یا نمای آسیب دیده یک بنا را تعمیر می‌کنید، در هر وضعیتی که باشید، باید یک ساختار ایمن و اصولی جهت حفاظت از نما طراحی کنید. مهم است که برای محافظت از نمای ساختمان در برابر نفوذ رطوبت، راهکار مناسب مانند انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که هر کجای ساختمان که فلاشینگ را مشاهده کردید، باید بدانید این مکان‌ها مستعد نفوذ آب هستند.هرگونه نقض  در متریال یا اجرا در این مناطق باید یک خط قرمز برای اهالی ساختمان باشد، و فوراً باید تمهیدات لازم را برای اصلاح آن به کار ببرند. در پایان، اجازه ندهید به دلیل استفاده از متریال بی‌کیفیت و یا اجرای غیر اصولی، نمای ساختمان شما دچار آسیب و خرابی شود.

جهت اجرای انواع فلاشینگ نمای کامپوزیت با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

اجرای نما کامپوزیت  , اجرای نما کامپوزیت در تهران , مجری نما کامپوزیت ,

نمای کامپوزیت ساختمان ،  اجرای نما کامپوزیت کرج ، ابعاد ورق کامپوزیت , کامپوزیت نما ,   نمای ساختمان با کامپوزیت ,   تابلو کامپوزیت مغازه ، تابلو کامپوزیت , ورق کامپوزیت آلومینیوم  ,  سر در مغازه و فروشگاه ,  تهران کامپوزیت ,  نما کامپوزیت ،  قیمت نما کامپوزیت ،  قیمت کامپوزیت ،  هزینه اجرای کامپوزیت  ،

زیر سازی نما کامپوزیت ، دستمزد اجرای نمای کامپوزیت ، نصب کامپوزیت روی دیوار ، اجرای نما کامپوزیت در کرج ، اجرای نما کامپوزیت در تبریزنما کامپوزیت ، نصب کامپوزیت سیستم فیکس ، اجرای کامپوزیت نما ، نصب کامپوزیت سیستم هنگ ،

نصب کامپوزیت سیستم اچ وال ، نصب کامپوزیت سیستم  h , l ، ورق کامپوزیت ، فروش ورق کامپوزیت ، کامپوزیت کار ، نصاب کامپوزیت