جهت طراحی و اجرای نمای کامپوزیت کلینیک با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت کلینیک

معمولاً مالکین ساختمان های شخصی برای افزایش رضایت مشتریان و فروش آپارتمان های درون آن ساختمان، توجه زیادی روی نمای ساختمان دارند. در طراحی و اجرای نمای کامپوزیت کلینیک علاوه بر مورد فوق که برای جنبه ی مالی می‌باشد، افزایش حس رضایت بیماران و سایر مراجعه کنندگان آن ساختمان نیز بسیار حائز اهمیت است .

نکات و اصول مهمی که باید در طراحی نمای کلینیک رعایت شود، شبیه به همان نکات و اصولی است که باید در طراحی نمای ساختمان مسکونی رعایت شود. و در نهایت چیزی که باعث می‌شود ساختمان پزشکان شما جذاب تر و زیباتر از سایر ساختمان ها به نظر بیاید، رعایت جزئیات در طراحی نمای ساختمان پزشکان می‌باشد..

 طراحی و اجرای نمای کامپوزیت کلینیک :

در اینجا برخی از نکات و جزئیات مهم در زمینه طراحی نمای کلینیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

برای طراحی نما خارجی کلینیک می توانید از یک یا ترکیب چند متریال استفاده نمایید. توجه داشته باشید که باید مصالح را بدرستی در کنار یکدیگر به کار ببرید تا نما بیرونی ساختمان خاص و متفاوت به نظر برسد.

ساختمان پزشکان به صورت چند طبقه و بلند ساخته می شود از این رو بهتر است نما این ساختمان ها به صورت ساده طراحی شود زیرا ایجاد تنوع بیش از حد باعث می شود که نما خارجی ساختمان سادگی و خوانایی خود را از دست بدهد همچنین نما این ساختمان های تجاری بهتر است به صورت تک رنگ طراحی شود و برای کاهش یکنواختی ساختمان نیز می توانید از ترکیب یک یا دو المان مختلف استفاده نمایید.

به طور کلی همه ی افراد به صورت ذاتی علاقه بیشتری به سادگی دارند. زیرا نمای ساده قابلیت به خاطر سپاری بیشتری دارد و بیشتر می‌توان آن را از سایر ساختمان ها تشخیص داد. بنابراین اگر نمای ساختمان پزشکان خیلی خوب طراحی شده باشد، باعث انتقال حس آرامش به آنها شده و همچنین باعث می‌شود که راحت تر بتوانند ساختمان پزشکان شما را پیدا کنند.

رنگ روشن در طراحی نما ساختمان  :

رنگ های تیره نیز در محل های مخصوص به خود و در بسیاری از فضا ها کاربرد دارد، اما در ساختمان پزشکان برای افزایش اعتماد و حس آرامش در افراد، بهتر است از رنگ های روشن استفاده نمایید.

محل قرارگیری تابلو های ساختمان

اما چنانچه تمایل دارید که تابلو های ساختمان پزشکان بیرون از ساختمان قرار دهید، باید پیش از طراحی نمای کلینیک، محلی را برای آن در نظر بگیرید.

یکی از مزیت های این مورد، این است که همه افراد می‌توانند تابلو را مشاهده کنند و از پزشکان در این ساختمان مطلع شوند.

امروزه برای بدنه اصلی تابلو از ورق کامپوزیت استفاده می کنند .

درب ورودی کلینیک

درب ورودی کلینیک باید بزرگ باشد، زیرا درب های کوچک می‌تواند باعث افزایش استرس بیماران شوند و همچنین برخی بیماران برای ورود نیاز به کمک همراه دارند، بنابراین درب ورودی ساختمان باید به گونه ای باشد که ۲ نفر همزمان بتوانند از آن عبور کنند.

همچنین باید درب ورودی و درب خروجی جدا از هم در نظر گرفته شود و بهتر است که این درب ها شیشه ای باشند.

جهت طراحی و اجرای نمای کامپوزیت کلینیک با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱