بستن درز انقطاع با ورق کامپوزیت

جهت بستن درز انقطاع با ورق کامپوزیت با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱ 

متریال های اجرا درز انقطاع :

۱ – بستن درز انقطاع با ورق کامپوزیت :

ورق آلومینیوم کامپوزیت ، یک ورق با ضخامت عالی و مناسب برای بستن درز انقطاع بین دو ساختمان می باشد. که دارای مقاومت بسیار عالی می باشد. همچنین بدلیل تنوع رنگ ورق های کامپوزیت می توانید با رنگ نمای ساختمان خود اجرا نمایید.

در ابتدا باید زاویه و فاصله میان دو ساختمان را محاسبه و اندازه گیری کنیم و با توجه به آن ورق ها ی مورد نظر را سفارش دهیم و خم مرتبط با آن را بزنیم که در بیشتر نماها به طور L خم میخورد. معمولا فاصله میان بستن درز انقطاع بین دو ساختمان از ۱۰ تا ۲۰ سانت می‌باشد.

۲ – بستن درز انقطاع با ورق گالوانیزه :

در این روش برای بستن درز انقطاع ساختمان از ورق استفاده می شود. اگر دو ساختمان هم سطح باشند از ورق صاف استفاده شده و اگر دو ساختمان عقب و جلو باشند از ورق L مانند استفاده می شود.

ورق های استفاده شده می بایست به هر دو ساختمان و یا یک ساختمان پیچ شوند. این که از چه ورقی و با چه قطر و رنگی استفاده شود بسته به سلیقه کارفرما می باشد. مسلما برای راحتی در نصب، طول ورق ها نباید بیشتر از دو متر باشد. عرض ورق ها نیز بستگی به اندازه درز انقطاع داشته و معمولا از هر طرف باید کمی بیشتر اندازه گیری و تهیه شود چرا که جا برای پیچ کردن آن موجود باشد.

۳ – بستن درز انقطاع با فوم :

برای بستن درز انقطاع بین دو ساختمان با فوم، میتوان با فوم داخل درز را پر کرد. فوم به دلیل حالت ارتعاجی که دارد به مرور زمان پف میکند و کاملا راه ورود به درز را میبندد.

برای اینکار ابتدا روز قبل محل مورد نظر اندازه گیری میشود و به اندازه متراژ لوازم تهیه میگردد. ارتفاع نوردان ایران برای انجام کارهای خود دارای بیمه و قرارداد رسمی می باشد.

تفاوت های سه روش بالا از نظر کیفیت و هزینه:

در سه روشی که بالا به آن اشاره شد از نظر کیفیت مورد بستن درز انقطاع ساختمان با ورق کامپوزیت بهترین گزینه می باشد و پوشش توسط فوم ضعیف ترین گزینه خواهد بود. کیفیت پوشش با ورق را با تهیه ورف های کامپوزیت و همرنگ نما می توان تا حد زیادی بالا برد.

از نظر هزینه می توان گفت که گرانترین مورد باز هم پوشش توسط ورق خواهد بود و ارزان ترین مورد نیز انجام کار با فوم می باشد. توصیه ما این است که اگر درز انقطاع در پشت نما و یا داخل نورگیر وجود دارد می توان از روش های یونولیت استفاده کرد.

جهت بستن درز انقطاع با ورق کامپوزیت با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱