جهت اجرای تابلو کامپوزیت داروخانه با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

اجرای تابلو کامپوزیت داروخانه

امروزه داروخانه های زیادی در شهر وجود دارد که هر کدام سعی در جذب مشتریان بیشتر دارند، اولین راه برای جذب مشتری،  اجرای تابلو کامپوزیت داروخانه مدرن در جلوی مغازه است. در انتخاب مناسب ترین تابلو داروخانه که در قسمت بیرونی دکوراسیون داروخانه قرار دارد، نکات مهم دیگری مانند : نوع، ابعاد، طرح و رنگ تابلو، انتخاب عنوان مناسب برای نام داروخانه، نسبت به اقلیم منطقه، نور قوی و محل نصب مناسب برای دید همگان، می باشد.  چه بسیار داروخانه هایی که با وجود نزدیکی به برخی از مطب ها، اما افراد به آن ها مراجعه نمی کنند طراحی داخلی و خارجی داروخانه بهترین گزینه برای جذب مشتری به داروخانه است.

 طراحی نمای خارجی داروخانه 

محل ساخت داروخانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. داروخانه‌ یکی از فضاهای عمومی پرکاربرد است که مردم خواه یا نا خواه برای برطرف کردن نیازهایشان به آن مراجعه می‌کنند. داروخانه ها از مکان های خدماتی هستند. داروخانه  ها باید برای نشان دادن مکان داروخانه، برای عموم مردم اقدامات لازم را انجام دهند. با شلوغی و رفت آمدهای زیاد در شهر، پیدا کردن مکان داروخانه ها مشکل است. تابلو داروخانه ها می بایست از بهترین و کامل ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی باشند.

تابلو داروخانه می بایست طوری طراحی شوند تا چشم هر بیننده ای را خیره کنند. در انتخاب تابلو برای سردرب داروخانه باید کلیه اقشار جامعه از جمله افراد بیسواد، افراد مسن، افراد مریض و افراد تازه وارد به شهر را در نظر بگیرید. برای تابلوهای مراکز خدماتی مانند داروخانه ها، می بایست لوگوی داروخانه  بر روی تابلو درج شود. مکان نصب تابلو بر سردرب داروخانه، باید دقیق انتخاب شود.

یکی از پرکاربردترین متریال های تابلوسازی استفاده از ورق کامپوزیت جهت بدنه اصلی و پس زمینه تابلو می باشد .که دارای تنوع رنگی زیادی می باشد و بر روی آن با استفاده از حروف برجسته می تواند یک تابلو بسیار جذاب با اسم داروخانه و برند داروخانه را داشته باشد .

 نمای ورودی داروخانه

معمولا در بسیاری از داروخانه های سطح شهر می توانید نمای کامپوزیت سر درب داروخانه ها را مشاهده نمایید که بر روی آنها با حروف برجسته نام داروخانه درج شده است .

ورق کامپوزیت می توان به عنوان متریالی که هم در نمای بیرونی (سردرب) و هم در نمای داخلی داروخانه از آن استفاده نمود .

با توجه به تنوع رنگ ورق های کامپوزیت دست طراح و کارفرما برای انتخاب رنگ دلخواه باز است .

جهت اجرای تابلو کامپوزیت داروخانه با ما تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱