فروش ورق کامپوزیت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط دفترمهندسی آلفا

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱

سایز و ابعاد ورق کامپوزیت چند می باشد ؟

فروش ورق کامپوزیت جدا از عوامل خارجی و نوسانات ارز به مشخصات و ویژگی های خود ورقهای کامپوزیت نیز بستگی دارد.

دفتر مهندسی آلفا نمایندگی رسمی فروش ورق کامپوزیت

ابعاد ورق آلومینیوم کامپوزیت در کشور متناسب با استاندارد ساختمانی آن کشور مشخص و معین می شود. در کشور ایران نیز این محصول طبق استاندارد مشخصی تولید می شود که به شرح زیر می باشد.

ابعاد کلی هر ورق کامپوزیت آلومینیوم : ۴ متر مربع

ضخامت هر ورق کامپوزیت : ۴ میلی متر

وزن کلی هر ورق کامپوزیت : حدوداً ۲۰ کیلو گرم

سایز هر ورق کامپوزیت : (۱٫۲۵ * ۳٫۲۰) متر

انواع ورق کامپوزیت از نظر پوشش رنگ :

 اهمیت نمای ساختمان بر هیچ کس پوشیده نیست. از طرفی دسترسی به نمای ساختمان به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه سخت است.  به همین دلیل کیفیت و ماندگاری رنگی که در نمای ساختمان استفاده می شود بسیار مهم است.  در ورق های کامپوزیت پوشش های رنگی مختلفی موجود است.  پوشش رنگ در ورق های کامپوزیت یکی از مهم ترین عواملی است که بر کیفیت و قیمت ورقها تأثیر گذار است.  در ادامه سه نوع پوشش رنگ در ورقها را مورد بررسی قرار می دهیم.

ورق کامپوزیت با پوشش F.E.V.E  :

از جدیدترین فناوری ها در صنعت رنگ F.E.V.E می باشد که در این تکنولوژی هسته پلی اورتان و پوشش رویه پلیمر فلوئور باعث ایجاد سطحی براق می شود و از زیبایی و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

ورق کامپوزیت با پوشش P.V.D.F  :

پوششP.V.D.F  فلوئور-کربن متشکل از رزین فلوئورکربن، رنگدانه و حلال استر می باشد که تحت حرارت زیاد، رنگ به شکل جامد درآمده تا با مقاومت بسیار بالا در برابر هوا خشک کند. از این تکنولوژی در ورق های کامپوزیت سالها است که مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق کامپوزیت با پوشش پلی استر :

پوشش پلی استر ساده ترین و ارزان ترین نوع پوشش رنگ در ورق کامپوزیت آلومینیوم می باشد. پوشش رنگ با استفاده از این روش بدون هیچگونه لایه محافظتی اجرا می شود. از ورقهای دارای این نوع پوشش رنگ در نمای داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده می شود. زیرا این پوشش در مقابل شرایط جوی و نور خورشید آسیب پذیر است.

فروش ورق کامپوزیت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط دفترمهندسی آلفا

۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳  –  ۰۲۱۸۸۵۵۲۰۵۱